07 July, 2012

The DAY

Assalamualaikum :-)

HUH..hai blogger once again kita jumpa lg at ruangan ni hee
the DAY dlm seharian aku pd ari ni...
asal weekEND dh dtg aku trs blurr.. seriussss... -,-
-???????-
since aku seorg student yg hidop jauh drpd family  so aku xda  idea nak bt pa2 drmh spt kebiasannya...
HAHA so idea aku senang ja sdh plan dr smlm lg...

MOVIE TIME!

harhar...tadaaa nila kerja aku hari ni ....movie marathon at Berjaya Times SQ
hmmm ckp sal nonton ni penat gakkn duduk dlm panggung haha tp best! ^^
==
==
==
let see komen2 dan star aku bagi wyg aku baru tgk ni

1st:ICE AGE 3D 4/5 star :)
opening dy humm xla best sgt tp bolehla terkejut gak semua dah ada family kannn..cuma ending dy antara babak yg best drpd yg sebelum2 ni...heee :)

2nd:SPIDERMAN 2D 5/5 star
rrr  ni mmg gempak!seyes x tipu haha...aku rasa maybe pelakon tu dpt menjiwai watak spiderman so no big deal r kalo dy pecah panggung * kita dgr2 jelah nnt ok...
tp bab pa aku rate FULL * hehe bab kali ni dy punya cita penuh Romantik <3 sob2...seyes aku jeles haha 
* mentang2 single lg so x perlu nak jiwang sgtkn tgk wyg mcm tuh >< tgk awek dy tu perghh sentap..
so aku SUGGEST atkorang2 dluar sana tgk ar ni cita mmg BEST!
(walaupun rasa tekuk ni nak patah sbb dpt seat pun paling hadapan =_= tu jak yg ada haha tp x sia2)

3rd:BAIK GILERR! 3/5 star
pelakon utama zizan rj lawak yg pantang dgr org ckp dy 'BAIK GILER' haha atas trauma yg dialaminya..humm disebbkan  kualiti wyg dr produksi tu kuang berkesan menarik penonton thats y bgi rate ckit jak....
=
=
haha aku pon layan wyg melayu baiiii jgn marah xP...xla semenjak aku stay d semenanjung kan ramai kwn2 melayu so aku akhirnya terpengaruh dgn KEMELAYUAN mereka tu hingga terbw-bw ke panggung...
seblom ni aku lyn cita omputeh ja xpernah terfikir pun mo tingu wyg made in malaysia ni (beli cd cetak rompak lg bgs hihih)
tp atas sokongan aku g tgk gak 

-mesti korang hairan ??'ramai kwn2 melayu'?
utk pengetahuan korang heee aku ni bkn melayu tulin okay..
cuma dibawah rumpun melayu
aku ni bajau+brunei hee :D

let c..LUNCH=DINNER!

smp2 T.S jak trs aku serbu rice ciken shop
weee siap pakej breakfast ngan lunch arr ni..
LAPAR~
akibat lapar tulah aku duet habih ke makanan jak haha
well utk pengetahuan korang  hari ni aku baru dpt mkn mewah sllu jimat der bw bekal g office...x mkn mlm punya demi weekEND :3
MCd?OWHHHH sedapnya~~(ni kes kebulur x dpt mcD at ofis ngan kedai mcD kat sentul under RENOVATION xD)
pas hbs tgk wyg dlm jam 0800pm aku gerak dr T.S ke Sg.Wang dok stay layan perasaan sorang2 at mcD sblom aku balik umah... lalala~~

BHGN SHOPPING MANA??



actually aku dah survey td kat 1st floor kedai NIKON n target >< arrghhh gadjet latuwww...
diberi nama NIKON 1!!sumpah coooll sgt!lens dy leh tukar smp yg besar skali pon boleh!
semangat tgk  harga $$$....gulppp boleh tahan jugalah bg student mcm aku ni nak dpt sebiji??
mmg X lah xD..(hehe kenalah minta peruntukan PA'MA ni mcm :P) org kata sementara sblm guna duet sendirikan nak beli brg haha...

hee ni  SHJ tuk hari ni thanxx pembc blog cAPIX21...see ya!



No comments: