08 July, 2012

HeartBeat

WOW..
seyesly im falling into something  HAHA....
apapun keputusan aku akan terima..
hidop aku dah lama kosong since umo 18tahon dulu...
almost 2 years now :(
aku bukanlah seorang yg pandai ambek ht pompuan 
lg2 dpn pompuan yg aku falling..
idea nak ckp hilang sm skali >,<
cuma aku harap dy terima aku seadanya nya,
aku seorg insan yg x mempunyai paras
rupa,duit mahupun body yg tough...!!im just normal guy who trying to be perfect 4 u!!
tp 1 thing yg aku nak dy tahu yg aku ada hati dan perasaan... 
arghh demmm ><
(kalau lah boleh ckp gny dpn dykn bgs hummm)
tp byk soalan aku nak tanya...yg utama!!
single ke?

bab ni penting...!!xnak sejarah hitam berulang...

apapun tahniah korang2 yg dah couples...seyes aku jeles tgk org len semua ngan pasangan masing2
aku?just alone =(
*seyesly i need some1 to fill my heart and i hope its u!! :D
Utk ko...

Armada-Buka Hatimu <3