06 July, 2012

Hai!

Salam !Pengenalan didunia bLogger ni.... haiiii :D ngeee excited smp post ni nO2 pulaaaa hahaha...
Untuk pengetahuan korang aku seorang penulis blogger yg baru nak tumbuh dan berkenal-kenalan dgn dunia yg serba luas ni huhu...well aku bukak blog utk aku share ngan korang semua sal serba sedikit kehidupan yg aku jalani manis-pahit asam-garam semua ada dsini hanya tgu waktu dan masa yg tepat utk aku kongsikan bersm ..mm secara ringkas  ni bio aku! :D


*white sandy beach ^^

-Mohamad Syaffiq Ag Siabu
Nama komersial:capix21
-21/01/92
-Hospital Queen Elizabeth,KK,Sabah
-Bajau+Brunei=Islam la bha --,
semua asli sabahan and currently study d'UiTM Seri Iskandar,Perak dlm diploma Perancangan Bandar dan Wilayah heee *gempak x?? :P
4siblings aku no.2 

"mY sOUL LiFE"
*heee time ni kitaorg shopping sakan at The CurvE,Damansara.
yg sorang dibwh ny dia ada kejohanan sukan2 malaysia so dia at perlis xP rugi x dpt shopping...


HEEs my younger bRo...He got Ducati??!!o_o
NOlahh!! just fZ 150 on his 16th birthday gift...my sis got car gift  on 20's 
and meeee???HAHA got studying in peninsular lorhhh haha....owhh yeahh and i just got iphone 4S on my 20th bday HEE :D thanxx pama! a lot of $$$ 4 us to use >,<....

=
=
=
=
well tu serba sedikit sal aku ngan keluarga aku so nnt aku update ag taw :3 thanxx 4 reading pembc semua heee...adiosaa SALAM !