17 July, 2012

Laut China Selatan

SALAM!
huh slmt tghari suma...hee 
dah lunch ka suma blogger ta ni...??O_o
kalo blm pg mkn dulu...

hmmm cerita sal entri kita ni 'RUMAH' dmana tmpt kita berteduh dibw 1 bumbung bersama kedua ibu bapa dan adik beradik....tp skg rumah tu jauh nun diseberang sana...aku mampu menghayati detik2 di rumah dgn hanya gambar2 yg aku simpan.....puasa bakal dtg beberapa hari shj lg...semua rakan2 dpt menikmati hari pertama saat berbuka brsm org tersyg...aku?huhu dah masuk taon ke-3 xdpt nak berbuka bersama mereka...
apakan daya aku hanya mampu melihat senyuman mereka melalui paparan Skype tau YM shj...dikala aku sunyi aku pendam..gembira itu hanya seketika..
anak perantau yg lain  sdh bz dgn mencri tiket balik ke negeri masing2 termsk sahabat juga staff kat PPZT mazlee...huhu jeles tgk dy dpt balik dgn gumbira...well rm2000 tiket MAS...jbtn tanggung...okelah....huhu
aku hanya mmpu melihat senyuman tu tp x mampu merasakannya...
aku nak tp...dgn harga sedemikian..kos terlalu tinggi utk ditanggung hanya tuk balik seminggu..(sdn bhd OKEYH)
tp aku akan cuba dgn sedaya upaya tuk balik ke sabah...
aku harap dpt beraya bersama yg tersyg...
'RUMAH' aku berharap dpt jumpa lg raya ni.... =(

ikhlas capix21 -__-


No comments: