09 July, 2012

Genting Highland bhgn.I

Assalamualaikum sahabat :)
bertemu lagi dlm blog sy yg mc muda ini
hari ni nak cita sal KEEXCITED  sgt sy dan rakan sepejabat nak 
g meeting at Awana Genting Highland..
ya Allah damai n relax nya time tu!haha!
*TET...sory ekk ni baru bhgn.1 yg mana sy nak cita sal keindahan awana
SEBELOM kami berangkat ke hotel tersebut selama
3hari =11-13july ni

Awana Hotel and Resort G.H

Damai ^^

dannn aku leh bygkan biliknya spt ni...dan mmg ni pon bilik dy  tp x pasti cmna gambaran sebenar..HEHE 

Super Deluxe Room

Ya Allah lagi best setiap bilik just 2 org tido!><....syurgala beb!
ntah meeting ka tau percutian ni haha...well 
aku dah excited sgt
sbbnya bkn aku x pernah p...sblm ni pon dah 3x aku dah p 
cuma aku excited sbb ni under jabatan aku so
mesti berbeza skali pjalnn family ngan rakan sekerja
wow meeting at atas ni bt aku
nak prepare awal sblom gerak ><...
weee...oklah tu shj
nnt pas dah balik genting akukan upload picx2 holiday kami dsnaaaa!!
BYE!

nntkan kemunculan 
Genting Highland bhgn.II

     



No comments: